


TEMPERATURA CORECTA !
TIPURI DE ANGRENARE COMPRESOR
Una dintre principalele diferențe între diferitele sisteme disponibile este tipul de unitate utilizată pentru compresor. Niciun sistem nu este “cel mai bun” – fiecare are avantaje și dezavantaje, care le face mai mult sau mai puțin potrivite pentru aplicatia dvs. Mai jos este o scurtă prezentare a diferitelor tipuri de angrenare.
ANGRENARE ELECTRICA 12V
În aceste unități, compresorul este antrenat direct din propriul sistem electric de 12V al vehiculului – de obicei, fără nici un fel modificare. Deoarece puterea disponibilă este limitată, ele sunt relativ unități de capacitate mică, destinate van-urilor care transportă produse refrigerate. Principalele avantaje ale lor sunt că ele sunt relativ ieftine, simplu de instalat, de utilizat, si de intretinut, și suficient de compacte pentru a se potrivi chiar și in cea mai mică dubă.
ANGRENARE DE CATRE MOTORUL MASINII
În aceste sisteme, compresorul este montat pe motorul vehiculului, și în mod direct acționat de un ansamblu fulie-curea de la arborele cotit. Sunt disponibile pentru aplicatii de refrigerare sau congelare. Avantajele lor sunt rezerva mare de putere la turatii mari ale motorului. Un dezavantaj este faptul că performanta lor scade pe măsură ce motorul incetineste, iar acest lucru poate cauza probleme în conditii de stop/start frecvente, mai ales in trafic de oras.
ANGRENARE PRIN MOTOR INDEPENDENT
După cum sugerează și numele, aceste unități au propriul lor motor încorporat – în mod normal, un mic motor diesel – ca sursă de alimentare pentru compresorul agregatului Acest lucru le face complet independent de motorul vehiculului, astfel încât refrigerarea funcționează la capacitate maximă si eficienta indiferent de viteza de trafic. Mai mult, ea poate continua să funcționeze în timp ce vehiculul este staționar peste noapte indiferent unde masina se opreste, parcari, treceri de feribot, și așa mai departe. Sistemele sunt în general configurate ca unități dintr-o bucata, monobloc pentru montare frontala pe cutie. Se prezinta într-o gamă de capacități de funcționare pentru refrigerare sau congelare, box-uri până la 8m lungime.
Avem solutia pentru transportul dumneavoastra cu temperatura controlata, CAROSARE FRIGORIFICA impreuna cu solutia potrivita de racire. Termoizolatii, izolatii usoare, suprastructuri si agregate frigorifice EUROFRIGO.
Instalatiile de frig sunt concepute pentru a mentine temperatura programata in timpul transportului si nu pentru a raci materialul transportat, de aceea pentru utilizarea corecta a acestor instalatii va recomandam urmatoarele:
- Utilizati ambalaje adecvate si asigurati o circulatie corecta a aerului pentru produsele proaspete
- Raciti in prealabil compartimentul de transport
- Opriti instalatia de frig in timpul incarcarii
- Incarcati autovehiculul rapid si eficient
- Lasati aerul sa circule in compartimentul de transport, nu obstructionati evaporatorul.
– Flux ridicat de aer ce asigură distributia uniformă a temperaturii în spațiul de marfă pentru a proteja mărfurile perisabile
– Capacitate mare de răcire
> Recuperare rapida a temperaturii dupa mai multe deschideri de usi in timpul operațiunii de distribuție
> Pre-răcire rapida in modul de operare electric “standby”.Modul de “standby”, functionare in stationare este o facilitate pentru alimentarea unității frigorifice de la o sursă electrică externă. Acesta este utilizat pentru pre-raci vehiculul înainte de încărcare, și pentru a menține temperatura in incinta frigorifica inj timp ce vehiculul staționează. Functia “standby” este disponibila ca opțiune pe majoritatea tipurilor de sisteme.
-Alegerea tip refrigerant, optiune pentru R-134a sau R-404A.
R-134a este ideal pentru aplicații de refrigerareși temperaturi exterioare extreme de până la 50 ° C.
R-404A este ideal pentru aplicații de congelareși temperaturi exterioare extreme de până la 42ºC.– Domeniul MT satisface cele mai exigente aplicatii de distribuție multitemperatura.